Bestellen & Bezorgen

Hoe bestel ik iets bij Domotica Control?

Volg de onderstaande stappen voor het plaatsen van een bestelling:

  1. Ga naar de pagina van het desbetreffende product en geef eventuele voorkeuren aan (maat, kleur).
  2. Klik vervolgens op de ‘in winkelmand’ button.
  3. Klik op het winkelmand icoontje rechtsboven en check jouw bestelling. Voeg hier een cadeaubon toe als je deze hebt. Klik vervolgens op ‘doorgaan naar afrekenen’.
  4. Vul daarna jouw factuurgegevens in. Alle vakken met een sterretje (*) mogen niet overgeslagen worden. Kies hier ook hoe je wilt betalen: met een directe bankoverschrijving of PayPal. Klik vervolgens op ‘bestelling plaatsen’.
  5. Je wordt nu geleid naar het betalingssysteem waar jij voor hebt gekozen. Betaal hier veilig voor jouw bestelling.
  6. Na het betalen kom je op de ‘bestelling geplaatst’ pagina. Dit betekent dat jouw bestelling is aangekomen en verwerkt gaat worden. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail.

Je kunt jouw bestelling terugvinden in je account overzicht. Je kunt je account bekijken door op het poppetje rechtsboven te klikken.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt? Ik heb geen bevestiging per email ontvangen.

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Neem contact op met de klantenservice als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account. Als er geld is afgeschreven, dan betalen we je snel terug.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van de levertijd van het specifieke product. Als het product op voorraad is wordt het dezelfde dag verstuurd als je voor 16:00 uur besteld.
Als het product niet op voorraad is brengen wij je op de hoogte van de verwachtte levertijd.

Het kan voorkomen dat niet alle producten van je bestelling tegelijk worden geleverd. Hiervan brengen we je per e-mail op de hoogte.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je bestelling wordt met de standaard pakketpost van PostNL verstuurd.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je het annuleren maar niet wijzigen.
Neem zo spoedig mogelijk contact op met +31 71 888 0361 zodra je er achter komt dat je bestelling niet klopt.

Wat kan ik doen als ik een verkeerd aantal van een artikel heb besteld?

Neem zo spoedig mogelijk contact op met +31 71 888 0361 als het aantal niet klopt. Als je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij het aantal van je bestelde product nog aanpassen.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Zodra bij ons bekend is dat een bestelling is mislukt en daardoor teveel is betaald, betalen wij het direct aan je terug. Doorgaans is dit dezelfde dag.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na je bestelling ontvang je een track & trace code waarmee je kan zien waar je bestelling op dat moment is. Het is een verwijzing naar PostNL die de post afhandeling van ons overneemt.