Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen op de volgende manieren:

  • Directe Bankoverschrijving
  • IDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (VISA, MasterCard en American Express)

Kan ik achteraf betalen?

Nee.

Achteraf betalen kan nog niet.

Is betalen veilig?

De bescherming van je online gegevens is belangrijk. Jouw veiligheid is onze topprioriteit!
Dankzij het SSL-certificaat (Secure Sockets Layer) wissel je met een gerust hart vertrouwelijke informatie uit.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De facturen van je bestellingen vind je in je besteloverzicht in je account. Ook worden de facturen per e-mail verstuurd direct nadat de bestelling is verstuurd.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

De factuur van je bestelling wordt per e-mail verstuurd zodra de bestelling is verzonden. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen met je factuur (pdf file), neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@domoticacontrol.nl of +31 71 888 0361

Wat als mijn factuur niet klopt?

Als er iets niet klopt aan je factuur dan kijken wij na of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Bekijk je bestelling waarvan je de factuur wilt inzien bij de bestellingen in je account. Je factuur kan binnen de 30 dagen na de verzending van de bestelling aangepast worden. Je ontvangt van ons een creditfactuur waarmee je foutieve factuur komt te vervallen. Binnen 3 werkdagen ontvang je een nieuwe aangepaste factuur in je mailbox. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.