Klantenservice

Waar gaat je vraag over?

Meestgestelde vragen

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Je kan je bestelling alleen nog wijzigen zolang deze nog niet verzonden is. Geef je wijziging dus zo snel mogelijk door via de email of de telefoon.
Email naar: klantenservice@domoticacontrol.nl
Telefoon: +31 71 888 0361

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na je bestelling ontvang je een track & trace code waarmee je kan zien waar je bestelling op dat moment is. Het is een verwijzing naar PostNL die de post afhandeling van ons overneemt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van de levertijd van het specifieke product. Als het product op voorraad is wordt het dezelfde dag verstuurd als je voor 16:00 uur besteld.
Als het product niet op voorraad is brengen wij je op de hoogte van de verwachtte levertijd.

Het kan voorkomen dat niet alle producten van je bestelling tegelijk worden geleverd. Hiervan brengen we je per e-mail op de hoogte.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourvoorwaarden

  1. Er is een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking.
  3. De producten zijn niet gebruikt en niet defect.
  4. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games

Je kunt jouw bestelling terugvinden in je account overzicht. Je kunt je accountbekijken door op het poppetje rechtsboven te klikken.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Zodra wij je pakket hebben verwerkt krijg je daar automatisch bericht van via de mail. Aan de hand van het verzendbewijs dat je via PostNL krijgt, kun je zien waar je pakket zich op dat moment bevindt.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra het retourproces succesvol is afgerond gaan wij direct over terugbetaling van het aankoopbedrag. Mochten er zich complicaties voordoen dan wordt u gebeld door de klantenservice om zo spoedig als mogelijk uw retour af te handelen.

Email naar: klantenservice@domoticacontrol.nl
Telefoon: +31 71 888 0361

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen op de volgende manieren:

  • Directe Bankoverschrijving
  • IDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (VISA, MasterCard en American Express)

Is betalen veilig?

De bescherming van je online gegevens is belangrijk. Jouw veiligheid is onze topprioriteit!
Dankzij het SSL-certificaat (Secure Sockets Layer) wissel je met een gerust hart vertrouwelijke informatie uit.